דרעי סייר בצפון וחילק טאבלטים // גלריה

    שלמה בן יוסף 1 Comment on דרעי סייר בצפון וחילק טאבלטים // גלריה
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סיור שערך שר הכלכלה והשר לפיתוח הנגב והגליל ברשויות ובאזורי תעשייה בצפון אמר השר דרעי כי יש להקים ועדה בה יהיו חברים נציגים מכל משרדי הממשלה כדי שתכין תכנית אסטרטגית מקיפה לחיזוק הגליל.

    השר הוסיף כי מעת כניסתו לתפקיד במשרד הכלכלה ובמשרד לפיתוח הנגב והגליל הוא שם לב לעובדה שהגליל בפרט והצפון בכלל הוזנחו במשך שנים, דבר שגרם לירידה בתעסוקה ולהגירה שלילית של צעירים לכיוון אזור המרכז.

    את הסיור פתח השר בביה"ס גיורא יוספטל במגדל העמק שם חולקו לתלמידי כתות ה' טאבלטים במסגרת פרויקט 'סיסמה לכל ילד' בשיתוף המשרד לפיתוח הנגב והגליל והקרן בראשותו של איש העסקים מר אודי אנג'ל. הפרויקט נועד להנגיש את חומר הלימודים לכל תלמיד גם כשהוא נמצא בביתו וכך מאפשרים לו שלא להפסיד חומר לימודים בגלל היעדרות מכל סיבה שלא תהיה. השר דרעי הודה למר אנג'ל על השותפות במיזם והדגיש בדבריו את העובדה שפרויקט מסוג זה יסגור פערים חינוכיים ויאפשר חינוך למצויינות כבר מגיל הצעיר.

    בישיבת עבודה שקיים השר דרעי עם ראש העיר אלי ברדה ועם סגן ראה"ע מטעם ש"ס נחום אסולין ובהשתתפות הצוותים המקצועיים עמד השר על צרכי העיר ואף הנחה את צוותו להציע לו פתרונות ראויים בתחום התעסוקה והתעשייה כדי לספק לתושבי העיר מקורות תעסוקה ובכך להעלות את רמת החיים.

    בהמשך הגיע השר לעיר טבריה והיה אורחו של ראש העיר יוסי בן דוד שקיים ישיבת עבודה מורחבת על הנושאים שעומדים על הפרק ואף העביר סקירה מורחבת על העיר טבריה ועל מצוקת התעסוקה הגדולה בה היא נמצאת בגלל הקושי הכלכלי לשדרג את אזורי התעשייה הקיימים ולפתח חדשים כדי לייצר מקומות תעסוקה חדשים בעיר. במהלך הישיבה הנחה השר דרעי את אנשי לשכתו ואת הצוות המקצועי בשני המשרדים להציג בפניו תכנית סיוע לעיר טבריה.

    עם סיום ישיבת העבודה בעירייה הגיע השר למרכז הרפואי 'פוריה' לטקס הענקת מענקי מחקר ותעודות לרופאים שבחרו במסגרת פרויקט מנהיגות רפואית בגליל' שע"י המשרד לפיתוח הנגב והגליל לעבוד במרכזים הרפואיים בגליל וויתרו על קריירה רפואית במרכז הארץ. בנאומו שיבח השר את הרופאים ואמר "רק זו הדרך האמתית לחזק את המרכזים הרפואיים ולהעלות את רמת הרפואה בגליל כדי לתת לתושבי הגליל רפואה טובה יותר"

    מטבריה המשיך השר דרעי לעיר בית שאן שם היה אורחו של המרא דאתרא הרה"ג יוסף לסרי שליט"א שערך את ההילולא המסורתית לאביו האדמו"ר רבי מכלוף לסרי זצ"ל בה השתתפו המונים מתושבי העיר בית שאן ומהאזור.

    1

    2

    4

    10

    9

    14

    12

    13

    15

    18



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      טאבלטים בסדר ראש מעיינך? מה טאבלטים על הבוקר? לאנשים אין מה לאכול…